Monday, June 11, 2007

雨勢稍緩,rain has short break

雨勢暫停耶....你看....地面是乾的呢~!
The rain is stop now, look, the ground is dry!!!

嘿!! 鴿子姊姊飛過去了耶~!

Hey, that's my pigeon sister flying through!! Does she see me?

鴿子姊姊....來看我嘛....我很想念你呢~!

Pigeon sister, please come and see me~! I miss you~!
我知道了~! 我把臉洗乾淨...你就要快點來看我喔!!!
After I wash my face, you will come back soon, ok?

我會等你的~!
I'll be waiting~!

我想一下我今天可以做什麼好了...要怎麼樣慶祝這個暫停的雨天呢...

Let me see what I can do today.... how will I celebrate this break rainy day.

發呆?

petrification?

發呆也許是個好主意...

petrification may be a good idea....
姨姨 : 然後,阿丹就坐在盒子上面發呆了半個小時,風吹來的時候,還會微微閉上眼睛,好像在享受一樣,很美呢~!
michico : Then, Adan sits on the box abstracted for a half hour. When a breeze blew, he even closed eyes, looks enjoy the cosy atmosphere, enchantingly.

10 comments:

Emma's Kat said...

We'd like to see your pigeon! Sounds like you had a quiet but nice rainy break day handsome Adan. It's supposed to be a chance of rain here for the next 3 or more days.

whale said...

呵呵~~可以一邊欣賞阿丹可愛的模樣
一邊學習英文~~真棒耶^^
咪寶寶:一一"媽咪。。。泥真的看的懂嗎??

Eric and Flynn said...

Enjoy sitting in your window while the rain has stopped.

Kaze, Latte, or Chase said...

I bet it was great to have a break in the rain! I hope your pigeon came to say hi!

Latte

Daisy said...

Sometimes I like to just sit and do nothing, too! I hope you get to see your pigeon friend.

Marie the Defender said...

Oh oh oh...!!! Come visit with us and let's make lots of scrumptious pigeon meal....errrr, furriends, ok???

~Casey

小芥 michico said...

whale:
歡迎光臨~! 其實是因為這邊外國客人很多, 如果不寫英文這樣對不起訪客...不過我也只會這兩種...挖哈~
大家看字就辛苦囉~!

小徐醫師 said...

waiting for me.....所以我來啦!!!
因為我以前叫waiting....
阿丹很帥!!!我家盼盼也是喔~~~不過他是女生....早認識 盼盼下嫁給你啦

MochiMaMa said...

哈哈哈... 我也喜歡貓咪發呆的樣子,
就整隻僵在那邊,很好笑 ^^

Anonymous said...

3q 我也很愛貓免費成人影片sex,av女優洪爺免費a影片線上直383成人影城aa免費看sex520免費影片sogo 成人論壇0401視訊美女AA片免費看176 視訊聊天85cc免費影城0951成人頻道下載成人聊天室xxx383美女寫真豆豆聊天室18禁地少女遊戲百分百成人情色圖片援交女sex movie免費 a 片18成人色情a片免費觀賞sexy girls get fucked免費A片foxy下載日本美女寫真集免費線上成人影片一本道 a片 東京熱avdvd桃園援交小魔女自拍天堂裸體高雄援交妹美女show-live視訊情色聊天室ukiss卡通aa片免費看成人影片分享免費成人視訊免費視訊美女視訊交友90739洪爺影城情人sex520免費影片HI5 TV免費影片日本美女寫真集18sxe成人影城色美眉部落格 2,視訊主播脫衣秀洪爺論壇松島楓免費影片嘟嘟線上免費a片觀看免費aaaaa片俱樂部影片彩虹成人avdvdwatchshow TV,維納斯成人用品免費美女影片5278影片網a片天堂日本 avdvd 介紹免費觀賞成人自拍色情avdvdsexy-a片天堂av168成人sexdiy影城成人視訊551281080視訊聊天室HiLive.TV情色成人網sex520貼片av168成人 台灣18成人網qq美美色網視訊美女巨乳a片-sexdiy影城sex888影片分享區免費視訊交友成人夜色080cc成人色網八國聯軍成人視訊080aa片直播ShowLive影音視訊辣妹聊天網0401視訊美女avdvd無碼影片成人情色免費a影片線上直播 h日本同志色教館情色文學成人小說aa彩虹頻道免費影片sexy girl免費aa片試看et免費影片下載av無碼彩虹無碼av女優hi5 tv免費影片sex貼片網A片-無碼援交東京熱一本道18成人免費影片視訊聊天室視訊聊天-成人網18成人影城台灣美眉討論區aa影片下載城aa免費看影片sex免費成人影片0204視訊交友咆哮小老鼠論壇

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin