Thursday, June 12, 2008

我要跟哥哥在一起;With my brother forever- Adan

樂高:我愛我的葛格,不管他在哪,我都要跟到哪。有時候我發現我趴下來的地方看不到葛格,我也會趕緊換位子換得跟他比較近一點的位置。因為葛格是我的。不錯,這個距離剛剛好,看到葛格就在我的視線範圍內,我就很安心。
Lego : I love my brother very much, wherever he is, I follow. Sometimes I find out the place I lie down is too far from my brother, I will change my position very quickly to the spot very close to him. Because Adan brother is mine. YES! Right now this spot is just perfect, as long as Adan in my eyesight, I am relieved.
樂高:現在我還不能靠近葛格,因為我一靠近就會去弄他的尾巴,他也預期我會弄他的尾巴所以會巴我。所以我有辦法克制自己的時候我就會趴遠一點,有看到葛格就好。
Lego : Right now I can't close to my brother too much, because I know when I close to him I will started to play his tail. And he also expect I will play and whap me. So...when I can control myself, I will stay close but at good distance, just see him there and will be fine.
樂高:趁著葛格暫時不會起來離開我的視線,來,來給大家我的桌布。馬麻說我全身長蟲很難安靜得下來,她不知道,只要看到葛格我就會靜下來了。所以下次要幫我拍照,葛格一定要在附近,安心了,我就可以拍出很棒的沙龍照。(點大就是1024*768的桌布)
Lego : Now, he is lying over there. So...I want to give everyone my wallpaper. Mommy says I just like a palmerworm can't sit tight for a while. But she doesn't know as long as I see Adan, I can be very quiet and calm sometime. So next time if she wants to photograph me, Adan brother must near by. I can be photoed very good. (click larger will be 1024 * 768's wallpaper)
樂高:帥嗎?我還可以把手收起來,這張桌布也奉送給你們。(點大就是1024*768的桌布)
Lego : Am I handsome? I can also change my hand pose, this wallpaper hope you also like it. (click larger will be 1024*768's wallpaper)
樂高:哥哥最棒,我喜歡跟他玩摔角。而且除非我在他休息的時候去打擾他,現在我怎麼打他他都不會哈氣。他很喜歡跟我玩摔角。還有大跑步,我才知道原來我的體力不是家裡最好的,我的上面還有一個哥哥。
Lego : My brother is great, I like wrestling with him. Unless I bother him while he is resting, right now no matter how I beat him, he won't hiss now, he like wrestling with me, playing with me and big race! Now I realize I am not with the best form in this house, I have a brother at the top.
樂高:有時候馬麻說我很變態,因為除了尾巴之外,我喜歡聞葛格的小菊花。這個雖然也會被哈氣還是被巴,可是有機會就多聞兩下不犯法。如果葛格不開心,下次我的小菊花也可以給葛格聞我很大方的。(阿丹:聞過一次我就放棄了超臭耶)
Lego : Sometimes my mom says I am "sick", except tail, I like smelling my brother's ass. Although he whap me because of this, but as long as I have chance, I will smell like maniac~~! If Adan brother really dislike my doing, he could also smell mine. ( Adan : NO WAY! I have smelled once before, too stinky!)
樂高:葛格並不是隨時充滿威嚴,有時候他會做比我更可愛的姿勢逗我笑。我越來越喜愛和葛格玩耍了。
Lego : My brother is not always serious too me, sometimes he even does cuter pose than me, now I like playing with my brother more and more.
樂高:這是葛格的每一天,現在葛格的每一天都有我了。葛格一定會很愛我。你們看我的葛格是不是全世界最帥的哥哥了。(點大就是1024*768的桌布)
Lego : This blog is my brother's everyday. Now, his everyday all has me now~! My brother must love me!! Look at my brother Adan, isn't he is the most handsome brother in the whole world? (click larger will be 1024*768 wallpaper)
樂高:我的葛格真是充滿了魅力。我忍不住了...趁著他因為太熱了躺在地上不想動;我要靠近他去做一件事情。
Lego : Oah my brother is so attractive to me... No I can't hold anymore, since he can't move because too hot, now I have to close to him and do something....
樂高:是的我想你們都猜到了。
Lego : I guess you all figure the answer now....
樂高:葛格的表情有變化嘛?我相信他一定沒感覺吧?馬麻每次說我在弄葛格的尾巴他都一臉很無奈的樣子,我才不相信咧。
Lego : Is there any changing on my brother's expression? I am sure he feel nothing...my mommy says everytime I play my brother's tail he always shows unhappy expression, I don't believe that.
阿丹:我的尾巴又被玩了...。 (點大就是1024 * 768的桌布)
Adan : My tail...has been played again.... (click larger will be 1024*768's wallpaper)

36 comments:

andophiroxia said...

Lego, I must say that the tail-playing is the most normal behavior you have. XD

I still can't get over how you smell your brother.

The Misadventures Of Me said...

It's good that its only your tail he wants. My new brother woofie wants to bark at any part of me. :(

Anonymous said...

耶耶耶~~~
看起來已經算很和樂了啊!!!
樂高很棒
已經會節制了
乖孩子~醬子你阿丹葛格才會更適應你

丹~~表現也很好哦
可以休息就休息
想玩一下也不用客氣
加油啊~~~

Anonymous said...

ㄎㄎ~~可愛滴樂高阿~~~
葛格年紀差泥很多 體力沒有泥好啦~~~
常常要休息的~~休息時泥要乖乖喔~~
鼻要打擾葛格ㄋ~~~這樣才是乖小孩^^

Anonymous said...

阿丹家的樂高跟加拿大DD家的小果一樣皮
阿丹跟樂高相處的模式跟DD家的小諾小果也是一樣喔

天天看他們打打殺殺也挺好玩的~

Lux said...

Those are such beautiful pictures of the two of you - this tail business makes me laugh!

Mr. Chen and Ollie said...

Lego, you are wise to be near your brother Adan all the time! We both like to sniff each other on "the business end" sometimes. Mommy thinks it is gross, but we assure her, it's all part of being brothers who are the same age. Adan, you are much too refined for such silliness!
Purrs,
Mr. Chen & Ollie

Anonymous said...

阿丹已經可以跟樂高和平相處小片刻,令人高興~

相信小芥及姐姐也一定很珍惜這些歡樂的時刻,畢竟這一刻是等了九年才等到,好歡樂的家庭喔...

meemsnyc said...

You two wrestling are too cute!!

Just Sharlene and the Spice Cats said...

We love the wallpaper photos of you, Lego. We think you look gorgeous in those photos, good enough for cat calender!

Gemini and Ichiro said...

Lego I loved that photo of you with your big big eyes! How cute!

Anonymous said...

丹丹,姨姨相信你真的很無奈!!
跟了十一年的尾巴,如今淪落為玩具...
真叫喵情何以堪呀!!

Anonymous said...

唉ㄚ..樂高活動力真強..
噗噗..丹丹真的好無奈的表情唷
我的尾巴..哈哈

Gretchen said...

I am happy to see Adan and Lego getting along and playing a lot.

It's wonderful

Hugs...G

Max said...

Adan, doood...you look less than thrilled, but I know how you feel. Buddah's always sticking his nose up my ass, too... Gross, but what can a guy do?

Millie said...

Hi Adan & Lego,

Oh Adan, I loved Gizzy the way Lego loves you. I don't think Gizzy was too happy with me when I first moved it either. But we got to be good friends.

Sorry about the tail bit. That must be really annoying. I know I wouldn't like it at all.

Tigmut'hep said...

Adan it's a hard life being a mancat with small kittens around! They all love the tail game and sniffing and licking things they shouldn't - Mummy says they are learning about us big cats by doing this... I say they are learning how to drive is big cats nuts! ;)

Team Tabby said...

Adan, you and Lego seem to be doing fine. You have to put up with some kitten issues, but it looks like you like to be together. Hope you won't find the 'kitten phase' too annoying.

Moe & Mindy

Anonymous said...

Lego, you are lucky Adan has such a marvelous tail to play with! Try not to smell his butt too much though, that can be annoying. At least that's what Grayson told me... Gandalf

Daisy said...

Lego, I think it is very wonderful how much you love your big brother Adan. I am pretty sure he loves you just as much, even though sometimes he looks slightly exasperated with you.

ANGEL ABBYGRACE said...

Adan and Lego
I must tell you those were some of the most spectacular pictures I have seen of you. YOU are both furry handsome mancats...

Purrs
Abby

Dragonheart, Merlin, Devi, and Chloe said...

Lego, we are glad you love your brother! :) Butt-sniffing is perfectly normal behaviour. We both do it to each other sometimes!

Tybalt said...

Ha ha ha ha! Oh, Lego! You are very cute! But you really need to give your poor brother a break . . .

dennis said...

Dennis has an annoying little brother also!

Dennis wonders how the noodle business restaurant is? Dennis likes food!

PB 'n J said...

Aren't big brothers great Lego!?

Bert

Anonymous said...

可愛的樂高終於懂得控制自己了
不像一開始像個過動兒猛玩丹丹的尾巴
樂高那一張桌布
已經可以看出長大會是一個小帥哥的樣子了耶
很有型喔~ㄎㄎ

Evergreen loves Kilroy said...

Fank you for the sweet well-wishes about my mommy getting better! That was so nice. :)

Adan is definitely a very handsome kitty! But I'm sure you'll grow up to be just as handsome, Lego.

Rosemary B❤️ said...

I visited earlier but forgot to comment!

:-)

Lego and Pierro are something like flies. They do not let us alone!

Unknown said...

Adan and Lego, you are both so cute and adorable!

The Furry Fighter said...

Dearest Adan...I just wanted to come and say goodbye my dear friend...you alays make me smile and laugh and I hope you live and long, healthy and happy life...take car of Michico and be the bestest Mancat you can.

Love
Stormie xxx

`°*ஜღ Moka ♥ღஜ*°´ said...

Lego, I think Adan is a little exasperated...... but you and your big brother are so funny!!!

`°*ஜღ Moka ♥ღஜ*°´ said...

ooops, i forget!! come to my blog there is an award for you and your cats!!

SophieKitty said...

You two make me laugh. Don't worry, Adan. Pretty soon Lego will tire of your tail and find another one of your body parts to play with.

Beethoven said...

Wow Lego! Adan is so nice to you! If I do that to the Giant Kitty, I think I'll get eaten up!

Anonymous said...

希望丹丹跟樂高會變成好兄弟!~ 永遠相親相愛~

Anonymous said...

阿丹不要難過嘿!
我家也是整在上演"小貓玩尾巴"的戲碼!
您就多擔待囉!樂高會長大的!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin